KATIŞGAN

KÜFÜR KONUŞUYORUM

Şu anda bulunduğunuz alan kısa aralıklarla ve küçük darbeler halinde güncellenmektedir ve dahi aynı zamanda kişilere göre değişiklik gösterebilen ahlaka mugayir ögeler içerebilmektedir. -KARIŞMAM-

8-12-2018

SEN GİYMİYORSAN FAKİRE VER HEM-İ DE VİCDANIN RAHATLAR

İşte utanmazlığın son boyutu bu işte. Vahşi kapitalizm hepimizi köleleştirirken bir kısmımızı hadsizliğe bir kısmımızı da köpekleşmeğe doğru yönlendiriyor. Hani demokrasiye ne oldu? Hani eşitlik felan. Sallamaya gelince hepimiz eşitiz Hani demokraside birimizin özgürlüğünün bittiği yerde diğerimizin ki başlıyordu. Mına kodumun yerinde bağzılarının özgürlüğü bitmiyor ki bir türlü, bizimkinin de başlamasına fırsat olsun. Ama bu kadarı artık insanın en rezil hali. Sen eskiyen, artık üzerine olmayan (küçülen değil) ya da artık giymek istemediğin giysileri bu kutuya atacaksın, birileri de bunları, giyecek giysileri olmayan insanlara dağıtıp onları nasiplendirecek, iyi mi? Sen de sıcak evinde görevini yapmanın huzuruyla çayını, viskini yudumlayacaksın. O adam hala aç mı? O adam nerede yatar, ne yer, ne içer? Eeee… onu da başkası düşünsün artık, sen giysiyi verdin vicdanın rahat. Kediyi köpeği de böyle beslemiyor musun? Sokakta altı ay bile yaşayamayacak hayvan sayende iki sene eziyet çekiyor ölmek için. Ama sana helal olsun o iki seneyi sayende karnı aç değil de yarı aç geçiriyor. Bir devlet her vatandaşına aynı yakınlıkta olmak zorundadır. Olmuyor ya da olamıyorsa o zaman kapitalizm şeytanlarını salar ortaya ve bir takım işgüzarlar çıkar, yersen günü kurtarır. Şimdi diyeceksin ki, bu yardımlar da olmasa insanlar daha zor durumda kalmayacak mı? Bazı durumlarda bu yardımlara karşı değilim ama bir toplumun elinden ancak bu kadarı geliyorsa ve bu kadarından huzur bulabiliyorsa buradan bir metre ileriye gidemez o toplum. Gidiyor mu? Varsa bir çözümün anlat diyorsanız söyleyeceğim. Size öğretilenleri unutun. Çünkü, konuşurken anlattıklarınız kendi düşünceleriniz değil. Onları okuldan, televizyondan ve hatta bazı kitaplardan öğrendiniz. Evet hepsini unutun ve yeniden düşünmeğe, yeniden öğrenmeye başlayın. Kapitalizm ne söylüyorsa bil ki, cebindeki paranı almak, bu düzeni sürdürebilmek için söylüyor söylediklerini.

KÜÇÜLEN GİYSİLER ARTIKIN GİYEMİYESİLER.

Şu gerçeği lütfen görelim artık, elbiseler küçülmüyor çocuklar büyüyor. O yüzden çocuğunuza küçük gelen elbiselerden dem vururken. Elbisesi küçülmüş demekten lütfen artık vaz geçin. Ulan elbsenin ayakabının böyle bir marifeti olsa dünyayı ele geçirirdi. Yani ele geçirmese de ayrı bir havası olurdu yine de.

Bİ DELİ Bİ KEMİK KALDIM

Vay be, inan aslında çekik gözlü birinin japon mu çinli mi olduğunu anlamak için sonuna kadar yürümek istiyordum: Daha yolun yarısına varmadan bu koreliler maymun etti beni, iyi mi? Bakma ben de çok ortamada pipi göstermiş insanım aslında. Du bakalım zaman ne gösterir artık bilinmez… Bi de bakarsın… Dii mi?.. Ne güzel olur inşallah. Benim kabuk çevir, çevir çevir aynı kerhane. Anlamıyorum da çok. Biri ya da üçü bana bunu açıklasın. Bugün benim takım elbise yok, gitmiş. Kot giydim. O kadar da olmasın mı? Seksen sekiz yılımı verdim ben bu mına kodumun yerine. Belli işte. Sonuçta o da bir kukulata kanunu ama bu defa yem zehirli çıktı. Tutturmuş bi şekil zaten Mikroz'dan nefret ediyorum hesabı ama oldu işte, et yine bozuk çıktı. Her şey gönlünce olsun kardeşim. Nur içinde yatsın bu dünya. Her zaman ki gibi pahalı olduğunu anlamak için sonuna kadar yürümek zorunda değilsin. Politika kurulu bir kitap okur ve ben viski içerim. Benim de işim olmaz ki, ama tam sevişmek isterken maalesef hep haklı çıkıyorum. Erişim engellense bile yine de bu şerefsizlerin çok ağır cezalar almasından yanayım elbet. Ben bir viski daha isterim çünkü güzel günler göreceğiz, güneşli günler göreceğiz. Anlarım ben… Sonuçta bir maymun burcu insanıyım ne de olsa. Biliyorum pek de sevap işlemek değil bu ama yine de bugün için derdim bu çünkü sensiz geçen her mevsim kıştı biliyor musun? İnan sensiz geçen bütün o aylar otuz bir çekiyordu. Ben de çektim gittim.

YALNIZIM DOSTLARIM YALNIZIM YALNIZ

Facebook’da bu tarz capslere çok rastlanıyor. Hatta şimdi bir çok insan İnstagram’ı da böyle boka çevirdi. Adam çektiğin sanatsal fotoğrafları yayımla diye yapmış orayı, sen yapıştır capsi, insanlar otuz bir olsa çekilmiyor hesabı. Hayır arkadaş sen Face’de sekiz yüz küsur arkadaş yapmışsın hala yalnızlığı daha çok seviyorum. Madem yalnızlığa bu kadar meraklısın bu kadar adamla neden arkadaşsın. Ayrıca sürekli de çiçek, böcek, siyaset ya da böyle şikayet capsleri tadında şeyler paylaşıyorsun bu sekizyüz arkadaşınla. İşin garip taraflarından biri de bu insanlardan bağzılarını ilkokuldan mezun olduğun günden beri görmemiş olman. Hem ilkokuldan beri görmediğin adamla bile arkadaşsın, paylaşımlarınla ona bile bir takım mesajlar vermek peşindesin sonra bir gün kafan bozulunca sizin gerçek yüzünüz beni ayar etti ben yalnızlığımı seviyorum. Hangisinin gerçek yüzüne ayar olduysan ver adını adam da bilsin kendini. Haa isim vermeye de gerek yok. Bağzısı listesinden birilerini temizlemeye karar verince duvarına yazıyor. Artık temizlik zamanı. Temizle mına koyiim, zannedersin ki o beni arkadaşlıktan çıkartınca benim dünyam kararacak. Siyasi fikrini sevmez küt, o kedi, köpekçidir, sen köpek götümü ısırdı yazarsın küt. Ben siyasi takılıyorum o çiçek, böcek resimleri peşinde küt. Eee sekiz yüz küsur arkadaş yaparsan ne olacağıdı başka. Türlü türlü insan var. Muhtemeen onlardan bağzıları da senin paylaşımlar üzerinden sana ayar. Ama yine de sen büyük adamsın tabi gördün de artık gerçek yüzleri sen en iyisi yalnızlığına doğru sağdan sağdan. Ya da madem seviyorsun yalnızlığı kapat Face’yi sen sağ ben sAlAm et. O DİİL DE: Sevgilisinin kendisini terkettiğini Face’den öğrenen adam bilirim ben. Kız hiçbir şey söylemeden listesinden çıkartıp babayı engelleyince anlıyor kızın bunu terkettiğini. Şimdi zaten o kadar uzağa gitmeye de gerek yok WhatsApp’dan engeli yiyince hemen uyanırsın olaya.

SANAT NEDİR?

Bloomberg HT kanalında bizi söken süper zenginlerin hayatlarının kebap taraflarını anlatan bir magazin programı var. Orada izledim. Bu zenginlerden birinin karısı sanata destek işleriyle ilgileniyor. Artık ne sergisiyse (götümle izlediğim için) bir serginin gerçekleşmesine önayak olmuş. Kadına açılışta soruyorlar: ‘’Sanat nedir’’ diye. Cevap veriyor: ‘’Sanat insanın hiçbir şey düşünmeden duygularıyla bir şey yaratmasıdır’’ Al işte… Kimse kusura bakmasın da bilader maalesef bu milletin okumuşu da cahil. Ulan kim bilir yurt içinde, yurt dışında hangi okulları bitirdin ve sanat nedir denince aklına bu geliyor, iyi mi? Ulan bir şekilde hobi tadında da olsa sanatın içindesin işte. Hiç mi merak edip araştırmadın mına koyiim sanat nedir diye.

HER DAİM MUTLUYDU

PAPAZGARAS HABER

Hani o da etik değil ama asparagas haberi bir derece anlayabiliyorum. Bir de televizyonda, haberlerde, magazin programlarında filan yayınlanan kör kör parmağım gözüne, görüntü başka ses başka haberler var ki, işte ona tam ayarım arkadaş. Al sana bir örnek: Rottweiler cinsi bir köpek sokakta önüne gelene saldırıyor. Haberin başlığı Pitbull Dehşeti. Ulan işte gözümüzle görüyoruz köpeğin markası rottweiler. Haberi anlatan yavşak israrla pitbullun yarattığı dehşeti anlatıyor. Neden acaba.? Halkımız rottweileri bilmez,haberin etkisi az olur ama pitbullu herkeş bilir, gel biz haberi pitbull üstünden yapalım etkisi fazla olsun filan diye mi düşünüyorlar acaba? Al bu da ikinci örnek: Şerefsizin biri sokakta karısını dövüyor. Kadıncağızın bacağına da üç dört yaşlarında bir kız çocuğu yapışmış. Kadın dayak yememek için kocasına inatla direniyor. Haberi anlatan yavşak bizim gördüğümüzden başka bir şey görüyor olmalı ki, kadının kucağında bir bebek olduğunu ve darbeler sonrası kadınla bebeğin yere düştüğünü söylüyor. Lan oolum amacınız ne lan sizin adam mı söküyosunuz, adam mı dikiyosunuz lan siz. Ulan olay zaten yeterince dramatik. Şimdi sen olayı götünden yorumlayınca daha mı dramatik oldu anlamadım ki ben. Küfür ediyorum size mına koduklarım.

AÇAÇ YAŞKEN GÖT SİLER

KUTSAL MESLEK ÖĞRETMENLİK

İlkokuldayım o zamanlar. Örpmenimiz; aramızdan seçtiği kafalara bu sabah kahvaltıda neler yediniz diye, soruyor. Cevaplar yumurtaydı, peynirdi, reçeldi, yağdı diye havalarda uçuşurken, beni işaret etti bu. Sen ne yedin bakalım, dedi. Geç kalmıştım, kantinden tost aldım, dedim. Çok ekmek yeme ekmek kafa olursun, dedi bana. Akabinde bütün sınıf bana deli gibi güldü, iyi mi? O zaman anladım ki, öğretmenlik hakkaten de kutsal meslekmiş de, öğretmenlerin hepsi kutsal mı? O ööle işte..

Detaylı Bilgi    

Sitemizde Ara


En Yeniler ?

  • EŞEK HOŞAFTAN NE ANLAR

    Biz erkekler harbiden malız arkadaş. Geçenlerde bir arkadaşım sevgilisinden ayrılmış, geldi bana dert yanıyor. Kadın ayrılırken bizimkine ‘’Sen beni taşıyamadın’’...
  • KAZIK YEMEK

    Lüks statü restoranlarından hiç hoşlanmıyorum. Kapıda karşılayıp sana layık gördükleri masaya kadar eşlik ettikleri falan oluyor buralarda. Garsonlar da denişik...
  • EYY EBEVEYN BEN SENİN EBEYİN

    KAPTANIN SEYİR DEFTERİ: Dünya tarihi 16 Mart 2018… Akşam üstü yürüyüş yaparken bir ara bir karı kocanın yanından geçiyorum. Adam...
  • DIR-DIR & ÖTESİ

    Yazlıkta kocalarını yıllar önce gömmüş altmış, yetmiş yaşlarında bir çok kadın görüyorum. Yazlık tabi ufak yer, küçüklü büyüklü gruplar halinde...
  • GÖTONOSKOPİ

    KAPTANIN SEYİR DEFTERI: Dünya tarihi 22 Mart 2018… Yolda bir arkadaşımla karşılaştım Hastaneden geliyormuş. Doktorlar kendisini biraz ovcaladıktan sonra yüksek...
  • Bİ TIK

    Şu bi tık lafını hangi yavşak icat ettiyse ben de ona bi tık… Arkadaş ilk 2015 de mi 2016 da...
  • TERZİ KENDİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMİYOR.

    KAPTANIN SEYİR DEFTERİ: 5 MART 2018i eda ettiğimiz günün akşam üstüsü pantolon paçası yaptırmak amaçlı terziye gittim. Bir yandan ölçü...
  • BUYURUN CENAZE NAMAZINA

    Şubat 2018 in ilk günlerinde maalesef sevdiğim birinin cenazesine gitmek zorunda kaldım. Cenaze namazı için saflar tutuldu. Tam namaz kılınacak...
  • BALIK ve LİMON SORUNSALI

      Balığa asla limon sıkmayan radikal bir kesim vardır ki, bu arkadaşlar ortamda balığına limon sıkan birini fark ettikleri anda...
  • YÖRENİN KEKİĞİ OLDU BİTMEYEN GEYİĞİ

    Yansın, bitsin, kül olsun mına koyiim artık bu ‘’Bizim buraların hayvanlarının etinin lezzeti yediği yörenin nefis kekiğinden kaynaklanıyor’’ geyiği. Ne...
Tüm Yazılar