Our Blog

KLOZET

Hemen her ürünün bir modası ve de yüzlerce hatta binlerce dizaynı olan bu asri zamanlarda bittabi ki de klozetlerin de sayısız dizaynı var. Ama, ne yazık ki, klozet alırken

Devamı...

ÖZGÜR PİPİ

Her yaz plajda çıplak koşuşturan üç beş yaşlarında küçük çocuklar görürüz. Bunların yüzde doksanı da erkek çocuğudur ha. Ben bu zihniyeti hayat boyu hiç anlamadım. Nedir yani

Devamı...

MEZARLIK

MEZARLIKLAR YERİ DOLDURLMAZ İNSANLARLA DOLUDUR. Genelde bu deyim doru tabe bi yerde. Bi çok insanın yeri doldurulur elbet. Ama, başka bi açıdan bakarsak,

Devamı...

BEN SENiN YALAN DOLU DüNYANI SKiN

Bir erkek modeli var ki, nasıl ayar oluyorum anlatamam. Yersen bütün kadınlarla bunlar sevişir, litreyle alkol alırlar, bütün alemleri bunlar bilir, bütün spor aktiviteleri bunlardan

Devamı...

ANAKTAR

Birdisland’ın Davids beldesinde bi anahtarcıya girdim. Anahtarları yedekliceem. Adam anahtarlara baktı ve şu küçüğü yaparız da abi büyük olanı bi tek bizim bilader yapıyo, dedi.

Devamı...

SERDAR ORTAÇGİL

Bazı insanlar var ki, onlardan kurtuluş yok Ömrünün otuz, kırk senesini bu sevmediğin adamların ruhuna verdiği huzursuzluklarla geçirirsin. Bu genelde siyasetçidir, gazetecidir,

Devamı...

HOŞGELDİN-BEŞGİTTİN

Söke yolunda bi benzincide çektim bu fotoğrafı. Girişe HOŞGELDİNİZ çıkışa da GÜLE GÜLE yazmak yerine fotoğrafta görüldüğü gibi iki yazıyı yan yana getirip çıkışa koymuşlar.

Devamı...

ANKARACAN-ADANASU

Bir zaman ne modaydı erkek çocuklarına sonunda can takısı olan isimler koymak. Alican, Velican vb. İnanmazsın Muammercan diye isim duydum bilader. Şimdi de kız çocuklarına

Devamı...

POFUDUK DOKU

Reklam şirketleri bu salak saçma sloganları hangi yöntemleri kullanarak buluyolar acaba. Belki de bu konuyla görevlendirilen şirketteki reklamcı arkadaşlar önce kafa patlatıp birkaç

Devamı...