PAPAZGARAS HABER

Hani o da etik değil ama asparagas haberi bir derece anlayabiliyorum. Bir de televizyonda, haberlerde, magazin programlarında filan yayınlanan kör kör parmağım gözüne, görüntü başka ses başka haberler var ki, işte ona tam ayarım arkadaş. Al sana bir örnek: Rottweiler cinsi bir köpek sokakta önüne gelene saldırıyor. Haberin başlığı Pitbull Dehşeti. Ulan işte gözümüzle görüyoruz köpeğin markası rottweiler. Haberi anlatan yavşak israrla pitbullun yarattığı dehşeti anlatıyor. Neden acaba.? Halkımız rottweileri bilmez,haberin etkisi az olur ama pitbullu herkeş bilir, gel biz haberi pitbull üstünden yapalım etkisi fazla olsun filan diye mi düşünüyorlar acaba? Al bu da ikinci örnek: Şerefsizin biri sokakta karısını dövüyor. Kadıncağızın bacağına da üç dört yaşlarında bir kız çocuğu yapışmış. Kadın dayak yememek için kocasına inatla direniyor. Haberi anlatan yavşak bizim gördüğümüzden başka bir şey görüyor olmalı ki, kadının kucağında bir bebek olduğunu ve darbeler sonrası kadınla bebeğin yere düştüğünü söylüyor. Lan oolum amacınız ne lan sizin adam mı söküyosunuz, adam mı dikiyosunuz lan siz. Ulan olay zaten yeterince dramatik. Şimdi sen olayı götünden yorumlayınca daha mı dramatik oldu anlamadım ki ben. Küfür ediyorum size mına koduklarım.

No Comments Yet.

Leave a Comment