Category Archives: Sıçı – Yorum

BARLAS GÖZÜNÜ AÇTI

Mehmet Barlas, Emre Kongar’la yaptıkları programda oğlunun ısrarıyla aldıkları şempanzeye, beş yıl boyunca nasıl baktıklarını anlattı. Ulan be bilader harbiden çocuğa uyup mu aldınız o

Devamı...

KUKULATALI GAFLET

Çukulatalı goflet hayatımızda hep vardı. Ama, kukulatalı goflet henüz üretilmedi. Ama, niyeti olanlar varsa neden olmasın. Zor bir olay değil. Taaak. Tak çikolatalı

Devamı...

OKAN PAKİNO

Okan Bayülgen’i All Pacino’dan klonlamışlar da, boy tutuyo diye mii All pacino tercih edildi acaba onu bilmiyorum. Bak dikkat edin tripler filan aynı. Ama, yiğidin hakkını da yemeyelim şimdi. O da kendin

Devamı...

KALBİM BENEKOL

Galbim Benegol: Bi kaç tür Kalbim Benecol ürün var onları hadi geçtim. Ama, bu ürünler arasında bir de kolesterol düşüren katı yağ var. İyi mi?

Devamı...

FANTA

bamboocha biladerler Bamboocha'lı iki sevimsiz şerefsizin sergilediği performans yüzünden fanta içemez oldum be bilader. Sonum bu ikiliye benzer...
Devamı...

HULK

Bruce Banner zıvanadan çıkıp Hulk’a dönüşürken vücudu irileşir ve elbiseleri yırtılır. Zaten herif de huysuz bir yapıya sahip olmasından naşi

Devamı...

OFSAYT

Ofsayt; Bin defa da denesen bir kadına asla anlatmayı başaramayacağın futbol kuralı. Anlatmak için bazen tüm bilincini, bazen de masadaki tuzlukları, bardakları kullanırsın. Ama, nafile. Anlamış...
Devamı...

HIKKIDIK TUTTU BENi

Bir zamanlar televizyonda bir adam izlemiştim. Bu adam yıllar önce bir gün hıçkırmaya başlamış ve bir daha hıçkırığı hiç durmamış. O günden sonra ne zaman hıçkırmaya...
Devamı...

CİMBO

Kafayı kırdığımız bi gece, Cimbo kardeşimle stife kesmeden clubere keselim hesabı üşenmedik bi club olgusunda karar kıldık. Kalktık olay mahalinde vücut bulduk. OTO PARKLAMA: Cimbo iki...
Devamı...

TAKSiM GEZi

Taksim gezi pastahanesinin hemen hergün önünden geçiyorum. Bakıyorum içeriye herkeş

Devamı...